♥ Kvälls update

Jag lyckades se klart den tredje Bond filmen i mitt lilla maraton som jag har startat. Det var nog tack vare att mamma slutade en timme senare än vad hon hade tänkte från början, annars hade jag fått se resten imorron =) så nu kan jag börja på en helt ny då! Även denna var bra men inte alls fullt så bra som dom andra två, de tog för lång tid innan den kom igång tyckte jag. Sen var de otroooligt kass för de tog typ 10minuter för mig att starta den =/ det var någon vajsning så den spelade typ bara upp menyn hela tiden.
Hahah igår när jag skulle starta den andra filmen så pratade dom tyska, jag såg en bra bit in i filmen, ända tills Bond själv kom in och han också pratade tyska först då förstod jag att de var inställt på att dom skulle prata tyska :P heheh så de fick jag ändra =) bloooond!!

NU ska jag stänga bloggen för idag, om en timme ska jag se Beck =) goodie goodie!!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofi

haha, jag tyckte de var ganska roligt med att dem pratade tyska. hah, =)

2009-08-10 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback