♥ Update

Sorry för att jag inte har gjort någon update på flera dagar, men jag har inte haft något speciellt att skriva om så jag har tagit lite paus, men ser att de är många som är inne och läser så ni är värda att få en udate =)
   Idag var jag och hämtade min mobil i Lödde =) såå otroligt skönt att ha tillbaka den! A. och jag var ju och hämtade min dator igår inne i Malmö, btw första gången jag körde där inne =) men de gick bra! Vi satte ihop den när vi kom hem och allt gick hur bra som helst men sen när vi skulle installera Windows så gick de inte så bra längre, och de visade sig att de var något fel på de ena minnet så jag har mailat med Komplett hela dagen och dom ska skicka ett nytt till mig och snälla som dom är så får jag de utan kostnad! =) Så imorron ska vi fixa till de sista med den, installationer av olika program och internet och så, sen har jag en ny dator =) wehooo! Goodie Goodie!

Läste på löpet idag att Michael Jackson blev dödad, så dom ger sig aldrig verkligen!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback