♥ Back in bloggen

Heeej bloggen!

Förlåt mig för denna otroooligt dåliga uppdatering men jag har verkligen inte haft något att skriva om + att jag har bara struntat i bloggen, så man kan säga att den har legat nere ett tag, jag visste inte när jag kom att ta upp den igen, men de blev tydligen idag =) hi!

Som ni kan se på bilden så har jag en ny klocka =) jag är väldigt nöjd med den och jag har fått den av min Älskling i julklapp <3
   Ja vi har redan bytat juklappar och ja vi vet att de var tidigt men av olika reasons så fick de bli så! Vårt beslut!




Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

aha! :D

men ska vi följa varandra då? :>

2009-12-17 @ 21:07:03
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback