Does your mother know

Today har jag installerat alla 17 grejsen till The Sims 2, A. räknade ut att de hade kostat typ 7000:- om man skulle köpa de i affär, men som tur var har jag en ängel till boyfriend så han har laddat ner alla till mig =) nice som sören.
   A. kom redan strax efter 10 idag och han hade sin dator med sig i sin fina väska =) så vi satte upp dom bredvid varandra på storabordet och de såg rätt kul ut eftersom dom ser likadana ut....så när Ulla kom så sa hon, ska jag komma med min också, heheh. Vi åt das makaronerna med stekt falukorv till lunch, de var nice =) sen gjorde vi lite annat ;) sen skulle jag till körskolan för att läsa lite teori. Gick till Ulla efter de så åkte vi alla tre till affären och gick där, köpte fisk och sånt. BGZ var också där så Ulla fick se honom, han är såå söt! =)

Sedan jag har kommit hem så har jag bara spelat Sims, hahah sån nörd. Men de e nice ju. Hade värsta familjen innan jag installerade alla dom extra grejerna, hon ladyn var på tjocken och allt men ja den verkar inte ha följt med till detta nya så fick skapa ny. Dom fick en hund extra också hehe. Får spela med dom imorron. Dom får knulla sig lite så hon blir på smällen igen, hon hade gått rätt långt innan så de var nog precis att hon inte hann föda.

Mamma hade SemesterSvenskar på här i bakgrunden när jag satt och spelade, Johanna från "Ensam mamma söker" var med, hahah hon är ju bara för rolig, dom kom försent heeela tiden så fick ta sån taxi till hotellet för dom hade missat bussen, så säger dom såhär till taxinissen; "I can drive and you can sit i baksätet (vet inte vad de heter på engelska) and we give you 400" hahah så hon skulle köra själv för att få de billigare så kunde taxichuffören sitta där bak och åka med....smidigt.
   Verkar som hon ska vara med nästa vecka också, de var inget program vi hade sett innan men de var rätt nice så blir nog de nästa gång med heheh.

Ska kolla på "Våra bästa år" sen när mamma har spelat in klart, sen ska jag nog nanna kudden tror jag, vet dock inte hur länge hon spelar in men säkert till 10 sen varar ju de en timme så blir nog inte förrän vid 11 ändå.  Yeah!

Ha de nice alla som läser!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback