How can we be lovers

Äntligen har kvällen kommit, trodde aldrig de skulle hända. Kom hem från körskolan strax efter halv 12 och då hade jag liksom absolut ingenting att göra. Jag spelade Sims ett bra tag, sen var de "Våra bästa år". Pernilla, har gift sig med en Daniel  nu och hon är gravid, vet inte hur långt hon har kommit men när magen började växa så fick hon såna "fula" underkläder och sen var jag tvungen att byta om på henne så hon fick mammakläder, dom bestod av en väldigt blommig topp hahah.
   Sen fick jag fram första boxen av Desperate Housewievs så jag har kollat på dom första 3avsnitten i eftermiddag, när jag var halvvägs i de 3dje så la jag mig ner på soffan. Som sagt hade verkligen ingenting att göra. Men jag undrar när Desperate Housewievs börjar igen på 5an, är de någon som läser detta och råkar veta de skulle gärna kunna få dela med sig av den informationen för jag vill verkligen inte missa de när de börjar =).

Nu pratar jag med A. på msn, snart dags att börja göra mat till kvällen, man måste ju äta, right?

Hörs sen!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback