♥ If you don't know me by now

Världens finaste lägenhet ligger uppe på Hemnet.se men den kommer aldrig tillhöra mig =( inte denna gången den ligger uppe där iallafall. Ville såå gärna köpa den men de går ju inte, tyvärr. Den ligger under  budgivning för tillfället så någon kommer ju få den. Hade varit nice, när man ser något sånt man vill ha så börjar man liksom se sig själv i den, typ som i köket, man ser sig själv stå och laga mat i de och sen servera den där vid de fina bodet (dock ingår ju inte de men ändå).

Idag har A. varit hos mig, han kom på morgonen eller tidig förmiddag, sen gick jag med honom till bussen och sen till körkolan, jag bad Maria att ställa om testen så hon liksom nollställde de, så gjorde jag de första (Fas A) och klarade de med bara 2 fel, där ett typ var slarvfel eller jag kunde svaret egentligen. De känndes väldans bra, fick också reda på att de är nära en uppkörning och uppskrivning nu, så de känns nice! Börjar dock bli en massa nervös när man tänker på de. Man kan vara hur nervös som helst nu innan så kan man strunta i de när de är dags. Som A. sa; "Körkort till våren då!?" hihi de hade varit nice! =) Sofi hade blivit såå glad.

Har fått en besvärlig hicka här känner jag =( mindre nice.
   Ska ev. inhandla mig lite hårfärg imorron och färga mig lite, men vet inte om de är bestämmt än, kommer nog bero på vad jag hittar i affären också, finns den färgen jag har föreställt mig så kan de kanske hända att man inköper den, men man vet inte. Har ju inte gjort detta innan så vet inte om man vågar ritkigt, men som sagt så hade de varit kul att testa för att se hur de är =) för de behöver man ju inte förstöra håret. Så vi får se, kanske skriver om de imorron, och blir de någon färgning kommer de kanske en bild med heheh =)

Nu ska jag avsluta, men de verkar inte som att den tanken har slått min hicka =(

Ha de nice everybody!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback