The boys of summer

Idag hade jag ju den körtiden på "kvällen" och fick köra i Malmö faktiskt =) + att de var mörkt. De var nice! Jag klarade de alla tiders, börjar kännas väldans bra nu tycker jag med den här körningen, tycker att jag kan börja se ett slut på de. Sista med statstrafik nästa gång; Lund, och sen är de äntligen motorväg/landsväg, där jag dock redan har kört landsväg med Mats men de verkar inte ha veta. Sen finns halkan inbakad i detta med. 

Har spelat Sims med idag, såklart. Ladyn födde ungen idag med, Johan fick han heta, fick min pojke äntligen =) Men de börjar bli rätt jobbigt med alla nu, de är dom två stora och sen är de ungen nu som dom springer runt och daltar med + Killroy som dom  verkligen inte har tid med nu, man skulle alltså börjat med en lady och hunden så skulle hon lärt upp honom lidde mycket så att han inte kissade inne, eller bet på alla möbler han kom om. Och sen skulle hon raggat på en nisse och sen skulle dom knullat och skaffat en unge. Åhh jag har ju gjort allt i heeelt fel ordning, noooo!
   Annars har jag inte gjort något speciellt idag, kollade på Våra bästa år när de gick och sen har jag bränt ut och gjort om "Maria Larssons eviga ögonblick" så vi har de på den dvdn nu =). Sen var de ju dags att göra sig iordning innan man skulle till den körskolan, åkte kvart i 4 så jag skulle hinna med lite teori innan körningen.

Vi åkte till Lödde när mamma hade hämtat mig, tankade bland annat. Hon skulle köpa tyg på Panduro men de fanns inte. Hon skulle ha enfärgat mörktblått men tro inte att dom hade de, jag tycker att de är rätt kasst att dom inte har en av varje färg i enfärgat, liksom ändå Panduro är en rätt stor kedja så de borde liksom inte vara något problem med att köpa in de direkt. Men ändå så kissar dom på de, man undrar om de inte kommer in en massa folk som vill ha dessa enfärgade tygerna men som aldrig finns?

Nu får de vara it för idag =)

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback