With ore without you

Helo there!
Jag har sååå ont i mitt stackars huvud, fattar inte vad de har för problem egentligen men jag tycker de är jobbigt och som jag sa till A. en dag, de är inte normalt för andra att ha ont i huvudet så som jag men när jag inte har ont i huvudet är de onormalt, har ju haft detta cp hur länge som helst nu, palla. =(

Jag hade körtid imorse kl 9.00, de var rätt nice faktiskt. Körde in till Lund, körde lite rondeller, mest vänstersväng och sen lite parkering. Han tyckte att jag helt klart hade blivit bättre. Men så när jag blev bättre på de så tappade jag tempot som jag klarade förra gången heheh, men ja man kan ju inte vara bra på allt hela tiden, visst? Han sa iallafall minst 2 gånger att de var bra när jag körde från en rondell. Jag har problem med den vänstersvängen när jag ska ligga i den yttersta filen tycker inte de känns rätt, men de är väl bara att göra som han säger för förhoppningsvis har han rätt. Sen satt jag och gjorde teori till halv 12. Bengt berättade att halkan hade blivit inställd för de var för lite elever som hade skrivit upp sig på lista, så de blir 20, 25 februari istället. Vet inte om de var bra att de sköts lite på de så jag kanske blir mer berädd, vet inte om jag är de än. Enligt honom själv är jag väl de så de ska väl inte vara några problem och dom har inte kuggat någon på halkan innan så jag hade inte tänkt bli den första heller.

Nu är snart Ingrid på väg hem så vi ska äta, kan ju hoppas att huvudvärken går över då. Tog dock en pilla nu men man vet ju inte....

Sen är de Matte ikväll och AVENYN!!! =)

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback