China in your hand

Tjabba tjena hallå!

Hahah vi vet ju alla att härliga Niclas Wahlgren har tagit över efter att Mojje blev lite krasslig där i Let's Dance, inget mig emot såklart ;) hihi. Hoppas det går bra för honom bara, gick ju nästan över förväntan i fredags måste jag säga, så de var nog kul både för honom och Mojje =) nice gubbs.

Idag kom jag hem ungefär vid tjugo i 10, sen SingStarade jag lite, fick tiden att gå helt enkelt. Sen skickade jag ett sms till A. och frågade om han inte ville komma till mig när han slutat i Malmö så han kom med bussen tjugo i 1. Vi åt en liten buffé till lunch som bestod av:

1. En vårulle
2. En halv, halv pizza
3. Ett kycklingspett från min Student :P hahah lidde old
4. En dansk bulle
5. En macka

Det var väldigt trevlig lunch faktiskt, de brukar vara trevligt.
   Har varit på teori på körskolan ikväll, sista lektionen, Wieee!! Sen när jag kom hem så var det Bygglov för hela slanten och sen Avenyn =) och nu sitter jag här och skriver. Men ska nog säga godnatt nu tror jag.
Ha de gött så skrivs vi igen imorron! Hoppas mina bilder kommer imorron btw så jag kan börja klistra =)

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback