Kärleken är inte blind

Tjoo!
Idag har jag övningskört till Burlöv =) de var nice men vi kom fram till att jag har ju inte lärt mig hur man gör när man parkerar så måste säga de till Bengt imorron när jag ska köra med honom, så vi övar på de, kan ju vara smart att kunna de. Men annars gick de bra, de var ju ett tag sedan jag körde nu.
   Jag köpte två toppar på H&M och sen köpte jag en Router som jag sen skulle fixa med när jag kom hem men de gick ju åt helvete, blev så förbannad, hatar när de inte fungerar som jag vill att de ska göra. Så nu ligger det nerpackat i kartongen igen I påsen så får A. fixa med de när han kommer. Tur jag har honom ♥.

Tänk så mycket krämer det finns, är de inte bara lureri allt de där egentligen. Det finns en kräm man ska ta innna man solar en man ska ta under tiden man solar och sen en efter man har solat, sen finns de alla dessa natt och dag krämer, hur vet alla krämerna att de är natt eller under min solning, jag menar hur har dom koll på när de är var så dom vet vad dom gör? Tycker de verkar konstigt :S tror vi lägger ner en massa pengar på alla dessa krämer som egentligen säkert skulle kunna gå bra att använda till både dag och nattkräm. Men ja man skulle kanske inte kunna ta en solkräm efter solen som då ska vara en sån man tar innan då kan de bli både fel och klyddigt.


Körtid imorron på körskolan, har inte kört där sedan långt innan jul. Men hoppas att de går bra ändå =) heheh

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback