Ohh sole mio

Heeeej!
I'm sooo sorry att jag är aningen försenad mot vad jag lovade. Men allt bara hände efter att vi kom hem från City Gross. De skulle lagas mat, det skulle sittas vid datorn och sen har den bara krånglad heeela kvällen och hängt sig och en massa annat. Jag kollade på Guldbaggegalan ett tag också för att jag ville se när Persbrandt fick sitt pris, han har nog alldrig sett ut som en sån töffe som han gjorde där, jag menar de är i Beck filmerna som han är så sjukt snygg och i den reklamen han gjorde för Vasakronan men han var de verkligen inte där, de var synd!
   Sen laddade jag hem avsnittet av 90210 från A. ikväll och de tog en massa tid så när jag äntligen hade fått hem hela och hade packat upp filerna och ska lägga över videon i sin mapp så klipper jag ut den och sen slänger jag allt de som ligger i den tillfälliga mappen och sen när jag ska klistra in avsnittet så finns de inte på inklistring utan då kommer de bara upp en tom mapp så allt har  blivit kastat, jag blev sååå ARG!! Så ja de var bara att ladda hem igen och de tog ju lika lång tid...sen finally fick jag hem de och nu har jag precis kollat klart på de, så först nu har jag fått denna lilla tiden till att kunna skriva här för snart måste jag gå och lägga mig =(
   När jag skulle komma in på blogg.se så när jag googlade det så kom de upp en annan tjejs blogg och de var en tjej som var 17år och var redan 3barns mamma, jag tror att livet förändras något otroligt när man får barn, sen spelar de nog ingen roll vilken ålder man är i, tror att man blir vuxen i ett nafs när man  blir mamma. Både jag och min kompis instämde i att vi ville bli mammor men att de nog också var smart att vänta lite, man vill ju ha allt med den man älskar och om mitt och min älsklings förhållande håller så tror jag att vi kommer få en alldeles underbar familj tillsammans, vi är så lika på många plan och tänker lika på många saker när de gäller barn också har jag upptäckt så de hade nog varit helt fantastiskt att få ha barn med honom, tror att Johan och Emma hade blivit så söta också med våra DNA i sig =)
A. jag älskar dig jättemycket!

De gick jättebra inne i Lund med Ulla också btw =)
  På bussen in så berättade hon att på deras matlagningskurs som dom har varannan vecka så på avslutningen så skulle dom vara hemma hos han som är från Spanien och då skulle alla ta med sig varsin Tapasrätt men de visade sig att hon inte ritkigt hade koll på vad det var förnågot och viken tur att dom hade de som en meny när jag var på Stortorget för annars är jag rädd att jag inte heller hade vetat de heheh, men iallafall så skulle hon då göra en sån så ville hon att jag skulle hjälpa henne med de, alla ni som inte vet vem jag är vet ju då såklart inte att jag är utbildad till Kock så inte konstigt att hon ville ha min hjälp hahah. Jag sa då till henne att jag hade några recept på de faktiskt så hon ska få kolla på de imorron när hon kommer ner, hoppas hon hittar något bra =)

NU ska jag sova mig lite =) ha de bäst alla lovers!!
Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback