Playing with fire

Bilderna från Balen och Studenten kom idag äntligen så jag har klistrat in studenten idag. Det var rätt jobbigt faktiskt, men samtidigt roligt såklart men allt skulle ju komma på rätt plats, i rätt ordning och sen skulle jag ju skriva under och de skulle bli rätt och snyggt, men måste nog säga att de blev vändans bra faktiskt. Dessvärre sa mamma att det fanns inte en ända bild på henne och när jag då kollade så fanns de inte de och sen fanns det ingen bild på morfar heller så de har jag missat helt men har heller inte tänkt på de, tyvärr.
   Har som sagt varit på körskolan idag och klarade testet så de var nice, nu börjar det närma sig här tycker jag. Hälsade på Ulla på vägen hem innan jag körde in på ICA för att inhandla lite klister så jag kunde sätta fast bilderna i albumet. Det skulle komma en sån nisse och fixa med pannan idag också så Ulla kom ner vid halv 1 och sen kom han gubben strax efter 1 och det han gjorde tog typ 5minuter och han var jätteotrevlig. Sen klistrade jag för rullt och fixade med de. Fick spela in Våra bästa år när de gick så kollade på det sen när jag var klar med albumet. Följde med mamma till affären BGZ var där och han är ju bara för söt =). Nu har vi precis ätit middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback