This is it

Godkväll everybody!
Nu ska jag fördriva tiden lite här medans jag väntar på att 100bilder blir uppladdade på FujiFilm till mig, det är bilder från min student och från min bal. Jag har redan framkallat 100st från varje grej men nu fick jag möjlighet att framkalla 100 till så då tar jag dom bästa ifrån varje och sen ska jag göra ett fint litet album där jag ska klistra in alla bilderna och sen sätta massa fina kommentarer till alla med silverpenna så de kommer bli såå fint!!
   Ikväll haar jag som sagt kollat på WildKids men vilken besvikelse, först fick man reda på att de bara varade en halv timme och sen ovanpå de så var heeela avsnittet bara om hur dom tog fram vilka som skulle vara med. Så de riktiga börjar först nästa vecka.
Btw så kom jag på att jag gillar nog inte Håkan Hällström heller, han skriver inte så deprimerade texter som ett visst annat band. Men i Festival så sista scenen när Lina står på bussen och Mark springer i fatt den och dom sen står och kysser varandra där bak i bussen så spelas de en Hällström låt och den är ju jättemysig.

Nu har bilderna blivit klara så nu ska dom bara skickas iväg också=) Jag ska nog gå och lägga mig när jag är klar med de är riktigt trött faktiskt.

Men alla får ha de så bra =)

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer
Postat av: Alex

Det blir nog ett väldigt fint album tror jag! Snygg bild du har fått högst upp föresten;)

Varför gillar du inte håkan hellström om han gör mysiga låtar?

2009-01-18 @ 00:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback