♥ Today is gonna be the day

Jahaa då hade man skapat denna efterlängtade blogg som alla människor har och nu har även jag fallit för frestelsen att skapa en hehe. Tycker nog att folk har gått till en viss överdrift med dessa bloggar; som vi pratade om vid matbordet för några dagar sedan så skaffar ju vissa bloggar bara för att kunna blogga som sina nyfödda barn, skriva i deras namn, liksom hallå hur verkligt verkar de egentligen, dom övervakar fan vart ända steg ungen tar och sen lägger dom upp de på sin blogg så att hela världen som kommer till de kan läsa precis vad lilla Angel gjorde kl 16.47. Vill vi verkligen kunna läsa om detta eller är det bara för att folk har fått bloggandet på hjärnan?

Kankse lite om mig själv också...
Jag heter Sofi och bor i underbart vackra Bjärred, på sommaren iallafall =) heheh. Jag har en underbar pojkvän som jag har varit tillsammans med i över 2år och vi har varit förlovade sen maj 2008, allt hände verkligen för mig 2008.
   Jag tog studenten, förlovade mig, började med mitt körkort, var tillsammans med A. i 2år. Ja nu verkar de inte som att de är så mycket men egentligen är de nog det för det är ju rätt stora saker som hände + att de säkert var en massa små saker som jag har tappat på vägen, har jag otur så finns de någon stor grej jag har glömt också heheh dock inte så bra kanske.

Vad sägs om att hålla där för idag, har ju denna cp-huvudvärken som inte riktigt vill ge med sig så kan nog vara bra att inte sitta här allt för länge heller.

Men som en sammanfattning så kan man nog säga att det var rätt kul att blogga av sig lite, kommer nog hända igen om inte redan imorron heheh....blir nog lätt att man kommer av sig lite också.

Godnatt alla glada och sov så gott så hörs vi igen imorron!!

Pusspuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback