Trådlöst internet!!

Hahah var sån som berättade på nyheterna igår att en dam någonstans hade växlat in 2000kr i monopolpengar på en bank och fått "riktiga" pengar tillbaka sen dagen efter hade hon kommit tillbaka med 7000:- och ville växla de med men då hade dom stoppat henne. Så sa hon i radion:
- NU är de frågan om hon kommer hamna i fängelse utan att behöva passera GÅ!
hahah så skrattade Sofi en massa för de var ju jätteroligt =)

Idag har vi hållt på med den datorn och installerat en massa och pillat med den routern och sånt. Vi fick allt att fungera tillslut, men mitt Sims2 fungerar inte så de är bull, fattar inte vad den hade för problem =( hade varit nice med de, men de är nice med detta trådlösa, för nu sitter jag i soffan framför fedetvn och bloggar som en crazy. Ska se Bygglov med han Matte som jag visade bild på innan i ett annat inlägg. Om man ska tro reklamerna kommer man få se honom komma upp ur en pool med bar överkropp ojoj. Sen är de Avenyn kl 21, de är spännande nu med Roxanna och Hamza som har visat sig vara pappa till Silvia, och allt med Ulla och Greger som är bög, han är sååå äcklig. Fortesa är ju helt klart den bästa i hela programmet =) hehhe hon har så skön attityd.

De gick rätt bra på körskoloan idag, behövde inte göra "mest osedda frågor" för den sa att jag redan hade sett alla innan jag hade startat de. Så gjorde "mina svåraste frågor" 2gånger sen är de po de igen imorron

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback