Knaprig klementin

Nu har äntligen A.s dator kommit till sin rätta igen, den har varit ur funktion ett tag nu så vi har fått flytta runt på lite andra datorer men nu så verkar den fungera igen =) very good!

Förrästen hade jag ju en liten nyhet, eller en jättestor; BlondinBella åkte ut från Let's Dance ikväll, hahah hon är ju kass så de var inte mer än rätt, hon tror bara att hon är så himla duktig hela tiden, och ska ha en massa grejer för att hon har blogg men de har ju faktiskt jag också så de är ju ingenting. Jag kommer gå om henne en vacker dag ska hon få se =) heheh jag kommer bli bättre än henne på denna bloggen. Och då kommer jag kanske också vara med i Let's Dance, inte för att jag kan dansa men man hade ju inte tackat nej till Da Silva heheh.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, Beck går för fullt på andra vången här =) är kanske lite sugen på den heheh, man kan ju alltid gå upp och kika lite. Nu har jag varit uppe och såg hela slutet, Gunvald är ju bara fööör nice alltså!!

Nu ska Sofi snart sova sig lite, ha de nice och ha en bra natt!

Pussinuss lovers! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback