Mitt i stöket

Såja nu har vi bakat den kakan som för tillfället still står i ugnen, så ska den svalna lite innan man stjälper upp den på ett galler men nu har vi problemet att kakan står på gallret i ugnen så man vet inte om de hinner svalna innan kakan ska svalna på de, kanske inte sååå bra att gallret är varmt redan då...kan sätta de utanför dörren en stund kanske så blir de kallt. 
   Känner mig rätt hungrig still även fast jag åt lite flinga med banan i innan, tänkte att de nog blev lite mer mättnadskänsla om jag hade en banan i, men de vete sören som de blev, är ju hungrig igen nu som sagt. Blir ju inte mat förrän efter 7 sen så de är ju ett tag tills dess, vet inte om man skulle ta en macka kanske så man inte går och svälter ihjäl. A. kom tillslut och han hjälpte till sååå fint med den kakan, har ett litet citat från honom också btw; "vem vill inte ha mjöl överallt?"  haha ja de kan man verkligen undra. Situationen var den att jag stod uppe på en stol för att ta ner mjölet från vårat skåp så kom A. upp på den stolen också och vi vet ju alla att en stol är ju inte allt för bred så stod vi där och balanserade och jonglerade med alla dessa mjölar så sa han de:P heheh

Nu ska vi äta lite igen, typ macka och något =)

Ha de nice!
Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad var det för kaka?

2009-01-18 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback