Jag har en liten "nyhet" till att berätta om. Det står nya saker om Jacksons död varje dag på löpen ju. Det finns en del olika saker han kan ha dött av tydligen, dom spekulerar en del tycker jag. Undrar om de inte förstoras upp en massa också, hade de inte varit bättre att skriva på löpet när dom fått reda  på att han var död; "Michael Jackson död" och sen inte skriva en massa som inte är sant, utan sen när obduktionen är klar och man har svart på vitt vad han dog av så kan de komma ett löp till där obduktionsläkaren berättar vad som hände eller så väljer dom att inte berätta vad de var. De är ju bara jobbigt för "oss" som står bredvid att läsa alla dessa spekulationer i vad som kan ha hänt. Hade de varit jag eller någon annan "vanlig" människa som hade dött så hade de ju inte varit så kul om alla man kände kom med olika teorier på vad jag dog av, dessvärre är de ju så de fungerar med "oss" också bara att de inte står på första sidan på alla tidningarna. I feel sorry for you Michael! Hoppas att du har de bra nu!! ♥

Godnatt alla!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback