♥ Godmorgon

Heeej!
Jag var bara tvungen att göra ett förmiddags inlägg eftersom jag har en ny blogg =) är liiide lycklig över den! Det känns som att man får en nystart på den, de är genast mycket roligare att skriva inlägg när man vet att de blir så fint! Men jag tycker nog fortfarande att själva sidan här vi skriver inläggen inte är allt för rolig, är de inte fler som tycker de? 
   Jag ska igång och göra mig iordning är de tänkt och sen kommer Ulla efter hon varit på sundet så ska vi åka till shopping igen :P jag ska kolla på en snygg sjal på H&M och hon skulle tydligen köpa en ny mobil =) Sen kommer min älskling i sen eftermiddag, längar efter honom! Vi ska pilla lite till med bloggen då, få dom sista detaljerna att stämma. Sen är den helt klar!!

Ni får ha de så bra sålänge!
Kommentera gärna vad ni tycker om min nya blogg! =)

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback