♥ I want summer

Jag håller på att få en ny blogg sida här, vet inte riktigt när den kommer anlända men de blir nog snart =) ska bli kul att fräscha upp den lite tror de kommer bli snyggt! Det är A. som håller på att pilla med den till mig ♥

Idag har det varit fint väder, men inte kul med fint väder  när man inte har någon att vara med i de, hade varit kul att åka till stranden med älskling och ligga och steka och bada fötterna lite, hehe är nog på tok för kallt för att bada resten. Eller vad säger ni? Vad ligger badtemperaturen på i Sverige? Var och shoppade idag, fast jag köpte inget :P men jag såg att de börjar komma in höstkläder i affärerna nu, känns som att sommaren bara har blåst förbi, nästan på inte ens kommit än =( riktigt trist. Var ju iväg på Öland 5dagar men de gick också jättefort + att de inte var så fint väder så de kändes inte som sommar semester heller. =(

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback