♥ IKEA och allmän shopping

Hej alla mina kära bloggläsare!
Förlåt för den sena updaten men jag har typ inte varit hemma på hela dagen, bara en snabbis i morse. Vi har varit på IKEA och sen körde vi in om Burlöv och jag köpte denna skjorta =) på IKEA köpte jag mig ett överkast som jag har längtat sååå efter att få! Det ser så mycket stilrenare ut när de inte bara ligger ett lakan där, även om sägen är bäddad så tycker jag de är snyggare med ett överkast + att jag har rensat ut lite djur som jag hade också så nu är de bara sägen it self. =) Det var värsta rean på skjortan så jag fick den för 49kr istället för 149kr nice! Efter Burlöv så körde vi till en kompis till mamma och fikade där.



Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback