♥ Long time no see!

Hej alla bloggläsare!

Nu har jag inte uppdaterat på hur länge som helst, men eftersom de inte är så många som har besökt mig den senaste tiden så har jag inte varit så motiverad till att skriva + att jag inte har haft något intressant att skriva. Men idag såg jag att jag hade haft 4st besökare så tänkte jag att jag kunde ju vara lite snäll och skriva lite igen. =)

Jag har inte gjort så mycket sedan jag skrev sist, vi har fortfarande semester här hemma och dagarna bara springer iväg trots att man inte göra så mycket, jag kom på nu i helgen att jag börjar skolan igen om 3 veckor. Så har jag varit hemma ett helt år sedan jag slutade skolan sist. Undrar hur de kommer att bli och läsa igen, kommer jag kunna något alls efter att ha blivit en soffpotatis:P hehe. Jodå de kommer nog gå bra. =)

Ikväll är de Beck som gäller på 4an efter "Lotta på Liseberg" det skulle vara Annonsmannen ikväll verkade det som, den är bra =) Gunvald är bra i den har jag för mig heheh!! Säg någon han inte är bra i, han är dock inte lika snygg i dessa äldre som han är i dom som har kommit nu de senaste åren.

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har du något favoritmärke på jeans att tipsa om? =) kramar

2009-07-28 @ 21:15:38
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback