♥ P.S I Love you

Hej alla söta bloggläsare!
Var tog ni vägen egentligen, innan jag hade min lilla "blogg torka" och inte skrev på ett tag så hade jag ju upp mot 10 läsare varje dag, var blev ni av? I miss you! Hur som helst så försöker jag skriva igen, har inga bra ämnen att ta upp dock, så de är kanske inget jätteintressant för er att läsa men ändå.


Tänkte man kunde disskutera hur de är att bo i egen lägehet när man är under 20, hur fungerar de egentligen? Får man allt att gå ihop, hinner man med allt? Det ska tvättas, städas och laga mat och helst så ska man ju hinna sitta ner lite och njuta av att man har en egen lägenhet också. Men ja egentligen så borde man ju hitta svaret genom att titta på sina föräldrar, dom hinner ju så varför skulle inte jag hinna? Sen hur mycket man ska hinna beror förståss på hur intresserad man är av att ha de snyggt och ordentligt runt sig, jag tror ju att jag och A. vill ha de relativt snyggt och nice runt oss den dagen vi bestämmer oss för att flytta, men ifall caset inte är så är ju frågan rätt så lätt svarad.
   I detta köket skulle jag inte ha några som helst problem med att laga någon god middag i och sedan göra de fint igen efter mig =) när något är fint från början är de mycket lättare att vilja se de rent och snyggt igen när man är klar! Right?



Pussinuss lovers! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback