♥ Sunday

Nu är de då dagen efter att jag smörjde in mig i denna fantastiska brun utan sol som jag köpte. Kan ju säga att igår kväll när jag stod och borstade tänderna var jag riktigt som en chokladkaka om benen och armarna. Fast nu i morse när jag vaknade hade de avtagit lite, fast fortfaranade ovanligt brun, de är snyggt. =)

Kan dock berätta att den smiter lite, när jag duschade och sen skulle torka mig så blev de brunt på handduken + att de var brunt på kudde jag hade legat på i natt. Hoppas att de går bort i tvätten annars kommer Loréal få ett otrevligt samtal :P heheh så får jag en årsförbrukning på Brun utan sol som smiter. Smart! Så sammanfattningsvis kan vi nog säga att vi helt klart godkänner krämen och rekommenderar den till andra +++!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback