♥ Tisdag

Heellooo!
Idag har de inte hänt så mycket i Nooordins liv, vaknade inatt av att jag mådde illa, som om jag hade en stor klump i halsen som var ivägen för mig när jag skulle svälja. Sen när jag vaknade märkte jag att de var kvar. Och sen har de funnits där under hela dagen, från och till. Jag har inte hittat på så mycket alls idag, de har varit sol och fint väder dock, men jag är så frusen av mig så minsta lilla som de blåser så fryser jag :P heheh. Var med Ulla på ett ärende på förmiddagen förrästen. =)

Jag tänkte på en sak, nu när jag skulle logga in på blogg.se så sneglade jag lite på topplistan. Där stod de "**** 16 år och flyttar hemifrån" och alla dessa andra ungdomar som heter något sådant som "15 år occh gravid med tvillingar" eller "17år och trebarns mamma" Jo men visst är de en sak att deras liv ser ut som de gör men jag tycker nog att de är lite orättivst att "spela de kortet" när man skapar en blogg, klart att alla läser om de då, även jag själv gör de! Det är ju klart mer intressant att läsa om en tjej som är 15 år och precis har fått tvillingar än vad de är att läsa om en helt vanlig tjej.

Nu börjar som sagt snart skolan... ska bli nice!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer
Postat av: Poonie ♥

Frågestund på bloggen, kika gärna in och ställ

någon fråga! ^^



Puss.

2009-07-29 @ 12:32:15
URL: http://poonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback