♥ Hudels

Tudels!

Sorry för den sena uppdateringen men jag har varit igång hela morgonen och gjort mig iordning och sen stack jag strax efter 11 och körde in på Nova för att handla en topp och nu har jag landat hos A. Vi ska bort ikväll! =)

Det kommer nog dessvärre inte komma något mer inlägg idag än detta, för vi kommer nog inte hem förräns på sena natten skulle jag tro och då vill man ju bara nanna kudden. Men hoppas att ni har en fin dag i regnet iallfall!

Ha de bäst!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer
Postat av: diana ♥

♥ Tack söta du för kommentaren och tipset! ♥

Idag mår jag mycket bättre! =) Nu håller vi på och planera inför att Sessan kanske kanske ska få en valpkull, åh vad roligt det hade varit!! =) Stor kram söta!

2009-06-13 @ 14:22:46
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Sofiseeen

Hej gumman!

Jag såg inte vad du skrev på msn igår för min dator bara stängdes av. =(

Jag var också på Nova idag, jag handlade jeansleggings. Ett måste ;) Ha de så kul ikväll. Kramis! =)

2009-06-13 @ 17:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback