♥ Looking for freedom

Hejsan!

Vad roligt att så många verkar uppskatta min boyfriend, men han är faktiskt upptagen ;) sorry tjejer.
   Jag skrev inget igår för jag var med just min pojkvän så de blev inte riktigt tid till att sätta sig ner och skriva. Men nu skriver jag iaf. Han zooomade iväg på sin motorcykel efter lunch idag och sen kollade jag på "Fredagen den 13de - del 6". Asså jag tycker de är bra filmer men jag vet inte, de är ju liksom bara samma sak i dom hela tiden, de går ju bara ut på att han  ska slakta en massa människor, fast de braiga med den är att de har en handling.

Har suttit och pillat lite med packlistan till sommaren, tycker nog de blev rätt bra =) de kommer bli en ball semester! Heheh nice att jag hann få mitt körkort också så vi kan köra grönt, annars hade de nog blivit kollektivt och de hade ju tagit flera dagar, hehe hade man ju inte pallat.

Jag har tyvärr inga bilder att lägga upp för tillfället =(. Tänkte jag kunde säga att den bilden på mig och en kille på min bal, de är min pojkvän han också om de inte framgick innan.

Ha de bäst!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback