♥ Show me heaven

Just nu sitter jag och kollar på Våra bästa år på 3an, de är dock paus nu så man kunde göra ett inlägg. Förlåt för den sena updaten men jag vaknade ganska sent sen åt jag i lugn och ro och kollade lite på RachelrRay innan de jag kollar på nu började. Så har bara tagit de lugnt hela morgonen.

Det regnar som en galning och blåser, de har de gjort hela morgonen. Riktigt kass! Får gå med hela regnstället bara för att man ska gå ut lite om man inte vill  bli som en äcklig weetex.

Vad har ni för planer inför sommaren? Frågade barnen på dagis de också men dom verkade inte förstå vad jag menade när jag sa att deras föräldrar skulle vara lediga och vad dom då skulle göra.

Det får vara allt för nu!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer
Postat av: diana

Nu har jag lagt till dig på blogglovin!! =) Så skoj! Gör du samma med min?? =) Hoppas allt är väl med dig! Jag har fått världens förkyldning och har hostat mig igenom hela natten, usch! Har du någon förkyldningskur som är bra får du gärna dela med dig! :) Stor kram

2009-06-12 @ 11:31:16
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback