♥ VR


Idag har jag varit i Malmö för att hämta hem mina skor som jag lämnade in, för sulan hade börjat spricka men dom sa att de var slitage som jag själv hade orsakat så jag fick inget för de. Kass!! Men de braiga när vi var där (vi var på Triangeln) var att VeckoRevyn hade något grejs på G, någon tipsrunda som bestod av 10frågor runt ett bord typ. Sen när man hade svarat på frågorna så fick man Gilettes senaste rakhyvel, som jag btw var på väg att köpa härromdagen + att mamma fick en för hon svarade också på frågorna så nu har vi 2! =) wehoooO! sen fick man en tidning och någon shower kräm på mini tub också =) riktigt nice!
   Är de någon som har provat denna "fantastiska 5blads rakhyveln"?? är den så bra som alla reklamer säger? och framför allt är den bättre än dom andra från Gilette?

Thats all for now!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback