♥ Peace love and harmoni

Nu sitter jag här och försöker komma på lite låtar som man skulle kunna ha i bilen på våran Ölands tripp, har dock inte så många bra förslag, tänkte de skulle vara lite såna typiska sommarlåtar med lite tryck i :P heheh. Om ni har några super tips får ni gärna dela med er av dom!

Jag var iväg och jobbade några timmar idag, om de kommer något imorron får jag köra dit själv =) de hade varit kul. Liksom köra med sin bil till jobbet och sen ta bilen hem igen när man hade slutat, de är ju lite coolt. Men bara för att jag har chansen till lite coolhet imorron så kommer de säkert inget. Men om jag inte får något jobb så frågade A. precis om vi skulle ses imorron, jag råkade få fram svaret lite fel genom msn, skrev "VÄL" och nu tror han att jag inte vill ses med honom.  Men alla som känner oss vet att jag alltid vill ses med min älskling, även han vet de <4. Det var en kompis till mig som sa att om de var någon som skulle vara tillsammans för alltid så var de jag och min babe, vi kommer vara tillsammans för alltid! Forever and ever Babe!

Tror detta får bli kvällens update och så hörs vi imorron, antingen efter jobb eller under dagen. Hade varit kul om jag kunde göra VideoUpdate varje dag också, behöver ju inte vara så långa men ändå =).

Ha de bäst!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback