♥ Update

Tudels!

Nu var disken undanplockad efter lunchen och A. håller på att göra sig stilig, jag är next som ska göra de =). Det blev lite rester till lunch, fläskpannkaka och pajer från middagen igår, det var nice =). Tänkte att vi skulle se om vi kunde göra om lite på min sida, så den blir lite fräsigare, så de händer lite mer liksom. Ändra vissa biler och så. Hoppas att de lyckas, om de gör de så kommer ni se de senare :P heheh.

Nu ska jag göra mig fin med =) kanske kommer en bild på vad jag har för kläder idag med, men de kommer ingen videoupdate de får bli senare eller en annan dag till och med. Men jag lovar de kommer =).

Ha de bäst så länge!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback