♥ Bobbys nya collection

Jag har sett reklam för Bobbys nya hårprodukter, men man undrar om det är så fantastiskt. I reklamen får man se när han gör vid en tjejs hår för att de är kass innan hon ska ut på Catwalken, så när man ser han göra de så ser det så lätt ut och vid närmare eftertanke så har han ju en massa år bakom sig som frisör klart att de ser lätt ut. Men om jag skulle gå och köpa alla dessa produkterna så för det första måste jag lägga ner en massa pengar på de + att jag inte är frisör så jag kommer ju inte kunna göra samma underbara resultat som han gjorde på henne. Synd att man inte har gått just den linjen och lärt sig till de, ibland hade de varit bra om man hade gått en undersköterse utbildning med =) hi!
   Lycka till med den nya collectionen iaf Boddy! (han är ju inte alls sminkad på denna bilden heller)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback