♥ Fööörlåt

Heej bloggen!
Otroligt sen update idag, förlåt mig!! Det har varit en helt fantastiskt stressig dag efter skolan. Jag skulle till min praktikplats och besöka dom <3 och sen stack jag ner om stan en sväng och sen hem och sen har det varit full rulle hela dagen fram tills nu. Jag har kört en massa runder och lämnat av folk och hämtat folk osv + att ovanpå allt så kom det en kompis till mamma och hälsade på och hon gick inte förräns nu precis så nu håller vi på med maten =) helt hungrig!! Det blir Hälleflundra med kokt potatis och Citronsås som mamma gjort =) jättegott!

Kollaget som jag har gjort på mina bilder var bilder som jag tog imorse när det fortarande var mörkt ute, det var ju tänkt att dom skulle kommit upp liiiite tidigare idag men som sagt, mycket att göra men bättre sent än aldrig, right!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback