♥ Tvättstund

Såhär är det när man som litet BARN ska sköta ett heeelt STORT hushåll alldeles själv :) näe men de är faktiskt inte så jobbigt som man trodde att de skulle vara, bara man får undan grejerna efter hand som dom kommer så är det ju ingen fara alls, men om man skulle stapla allt på varandra så tillsist kommer det ju vara jättemycket att göra och då kan jag förstå att de är liiiite jobbigt.
   Så sammanfattningsvis så är jag faktiskt inte orolig alls den dagen jag ska flytta och ha hand om mitt hem, det kommer gå som en dans :) absolut!

Som ni ser på bilderna så har jag haft tvätt idag, hade det igår med men då blev de ingen bild :(
   Först är det vanlig tvättmaskin och sen är det torktumlare och sen hänger de uppe :) Hi!





Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin adidaströja:D aviiis!:D

2009-10-19 @ 21:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback