♥ Regn och Regn

Sorry för min sena update idag men jag har typ inte varit hemma på hela dagen. Vi skulle ses med min grupp i skolan henne hos en av tjejerna i Lomma kl 9 imorse och vi jobbade till 2 och sen åkte jag till Lödde med Ulla och hämtade bord och solade =) sen kom mamma hem och då skulle vi och handla och shoppa kläder till henne till festen och har då precis kommit hem och ätit! Vi åt detta som finns på bilden, de var väldigt gott men de ser ju fruktansvärt tradigt ut på bilden, men det var pasta med ädelostsås! =)

Sen den andra bilden visar hur mycket det regnade när jag körde hem från Lomma, det syns kanske inte så bra på bilden men regna gjorde det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback