♥ Update

NU kommer det en gigantiskt update från mig =) jag har inte varit hemma sedan bullarna kom till, här finns resultatet, riktigt fina blev dom och lukar gott gör dom också!
   Jag la in en bild på en halv outfit med från imorse och den nya plattången =) Sen träffade jag Rebecka i stan och vi åt den goda mackan som finns på bilden nedan! Vi snackade och sånt trevligt, sen körde jag hem och det bar iväg till Annika =) tog bild på deras hund som jag lärde en massa saker, eller ja hon kunde det ju redan men jag testade henne lite, det verkade kärva lite med ligg för hon ville bara snurra runt när hon satt. Men efter ett tag fick jag till de =). Sen fick jag åka med Anders i traktorn, hahah de var kul faktiskt, har inte gjort de innan =)
   Sist men inte minst tog jag en liten bild på syet vi höll på med! Mina tabletter som jag håller på med, mammas kudde och Annikas väska kom med på en liten hörna också!



Kommentarer
Postat av: diana ♥

Tack för din söta kommentar! =) Vad hittar du på? Usch, jag har suttit och läst om svininfluensan dumt nog! Blir man inte hypokondrisk då vet jag inte när man blir det... =( Har tävling i bloggen förresten! =) KRAM!

2009-09-03 @ 18:18:55
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback