♥ Vad tycker ni?

Vad säger ni om dessa Overknee stövlar, eller snarare hela konceptet att de ska vara över knäna? Jag vet inte men jag har lite svårt för de, tycker inte alls att de sitter snyggt! Såg någon som gick av bussen nu i veckan som hade sådana, hon såg ju helt tjock ut, och de var hon egentligen inte, men eftersom stövlarna inte kan sitta så tajt just runt knät så blev de bara hur fult som helst =( mee don't like!!
   Just detta paret var visserligen väldigt tjusig modell, om de hade varit under knät så hade de varit sjukt snygga =)



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tyckte de var skitsnygga, men de kanske inte passar alla........Kram

2009-09-25 @ 20:43:33
URL: http://morgansmamma.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Jag ska nog ha på mej dem här på tisdag, hoppas ni i klassen gillar dem!

2009-09-28 @ 09:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback