Ängelholm

Godmorgon från datorn denna gången!

Jag har gjort lite finjusteringar på bloggen så nu är den så gott som klar =) ska bara ha en liten underskrift också men den kommer nog att göras i eftermiddag, kväll. Vi ska nämligen åka till Entré när vi har gjort oss iordning. Ska kolla på en halsduk på Monki.

Här under följer lite bilder sedan jag var med älskling i Ängelholm i November när vi hade varit tillsammans i 3år <3


Jag tog lite tjusiga bilder med min A330 nere vid stranden, den tar fantastiska bilder =)


Detta var någon såkallad stubbe som jag hittade, kunde använda min lutande display
för att kunna stå upp och ta bilden även fast de ser ut som att man sitter ner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback