Bokslukare

Nu var jag hemma från Biblioteket äntligen. Det är helt sjukt vad denna uppgiften vi fått är svår, känns inte som att de kommer bli så bra =( visset när man inte förstår riktigt vad man ska göra.

Nåväl, jag kommer nog snart att kolla på Days ^^ ska ringa tillbaka till min lärare nu efter halv 3 också för att få reda på hur det ser ut inför sommaren! 
  
JAG BESTÄLLDE HEM 2 BÖCKER TILL MIN NÄSTA KURS; 700:- KOSTADE DE!!!
Fatta så sjukt dyrt de är med kurslitteratur, min älskling berättade att han hade en bok som han skulle köpa som gick på nära 2000:-



Här är böckerna jag lånade på Biblioteket, om jag nu kan ha någon nytta av dom!
Skarpa lägen
Alla barn har särskilda behov
Utveckla barns emotionella och sociala kompetens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback