Bruksavisning och andra brochyrer

Hellu!

När jag inhandlade min kamera så fanns de ingen bruksanvisning på Svenska och de vill man väl gärna ha tycker jag. Så nästa gång vi var och besökte Expert så berättade jag att den inte fanns någon sådan och då skulle de skicka hem en till mig =) detta skulle ta 10dagar för dom att göra, undrar vad dom gjorde under alla dom dagarna...många som inte fått sin bruksanvisning kanske^^
Men så för att komma till saken så när jag öppnade brevet idag så hade de skickat en anvisning på FINSKA!! och de var ju inte direkt de jag ville ha!



Här är den berömda Finka handboken de vill jag ska tolka!




Jag hade också för länge sedan skickat efter lite brochyrer från Dan Sukker men de behagade aldrig komma fram så de blev nog någon sorts vajsing på vägen! Men så igår så mailade jag till dom och sa att jag inte hade fått de och vad problemet var, idag kom alla mina brochyrer^^ de är ordning och reda med Dan Sukker!



Några av brochyrerna var om sommaren och allt man kan göra med bären vi har!
Här ska de syltas och saftas och bakas och grejas^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback