Fredag Fredag

Idag är de äntligen Fredag, inte för att jag har haft en tuff vecka på något sätt eftersom jag har varit hemma hela veckan =) hahah

Just nu sitter jag och bloggar, men ska göra klart min rapport efter detta inlägget^^ de ska bli skönt att få de klart.
   Jag tänkte jag skulle ta upp en sak som jag har funderat på;
Vad man väger är egentligen inte de viktigast, de viktigaste är hur man ser ut!
Med detta menar jag att de spelar ingen roll om man väger över 60kg så länge man känner sig nöjd med sitt utseende. Visst kan det vara så att man är vikt fixerad och har betämmt sig att man vill väga 54kg eller kanske 64kg men så väger man egentligen 58kg respektive 68kg ist men skit i att göra någon större förändring för att gå ner dessa enstaka kg om du känner dig nöjd med hur din mage och dina lår ser ut. Jag tror att detta är något som alla tjejer mellan 15-20år borde tänka över. "Är jag nöjd med hur jag ser ut, skit i vad vågen visar"





Bilden är tagen härifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback