♥ Back to business

Sorry för den otroligt sena updaten, men idag har jag börjar skolan =) wehooo! NOT heheh jo de är faktiskt rätt kul. Jag har varit iväg hela dagen och de kommer bli likadant imorron, ska ev till A. efter skolan imorron!
   Jag läser Barnskötarutbildningen på Komvux i Lund och ska gå där nu 60veckor framåt. De är en nice klass jag har kommit i tycker jag, folket verkar helt ok =) de är skönt! Ännu inga läxor och sånt men de kommer väl så småningom kan jag tänka mig, verkar vara en del jobba själv och så och mycket uppgifter men de är kul!
   Jag beställde en dator igår btw =) en som jag ska bygga ihop själv, eller ja A. får såklart hjälpa mig, han har samma nämligen, vi byggde ju hans nu i helgen som gick. Jag får nog min någongång i nästa vecka antar jag. Ska bli kul. Så ska Ulla ärva min laptop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback