♥ Fundering på hög nivå

Nu har jag kommit på något som jag verkligen undrar över, är det så att vi rent av "lurar" våran partner och går med på i princip vilket sex som helst? Jag menar om man har en pojkvän och för första gången ska ha sex med honom så vet man ju inte hur han är van vid att ha sex eftersom de sättet som han hade de med sin förra tjej behöver ju inte vara samma sätt som han har de med dig. Men då är undran om man anpassar sig efter hur den andra vill ha de bara för att göra den glad och för att de inte ska bli någon jobbig situation? Och är detta ett bra sätt verkligen?

Om ni har någon partner och tycker att ni känner igen er i detta så får ni gärna skriva en kommentar om hur de är och ifall jag kanske har fel, någonstans hoppas jag nästan att jag har de. För de vore ju hemskt om man anpassade sig på de viset. Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback