♥ Niggerballs

Heellooo!
Sorry för den sena updaten idag men de har varit full rulle hela dagen =) A. har ju inhandlat en dator som han skulle bygga själv, så vi pillade med den hela kvällen igår + förmiddagen idag =) och sen bar de genast iväg till Entré för jag skulle kolla på en mjukisdress, men den fanns inte. Jag får aldrig någon mjukisdress =( har ni några tips på vad man kan köpa en snygg så får ni gärna tipsa!
   Sen när vi kom hem så fortsatte vi med datorn (den är igång och klar nu och jag skriver på den med ett MAC tangentbord! Riktigt nice)! sen kom vi på att de kunde vara kul att göra Morbergs "Negerbollar" så då hade vi de som ett sidoprojekt och de gick ju bra =) dom blev väldigt uppskattade! Sen kom de hem fler folk här och då skulle det fikas på dom underbara negerbollarna och sen var de dags för middag + att minstingen skulle till Malmöfestivalen så vi fick "leka" frisörer allihopa och göra honom stilig =)

Nu har vi ätit och det kom upp att man kanske skulle göra en "häftig" frisyr på A. med men jag vet inte hur de blir...om han går med på de och vi får till de kanske jag kan ta en bild och lägga upp hur de ser ut!
   Långt inlägg idag så vet inte om ni orkar läsa allt men ja de är ju upp till er =) right!?

Ha en niceieg kväll!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback