♥ Sen update, förlåt

Hej alla!
Förlåt mig för den sena uppdateringen, men de  var så mycket igår. Först var de en massa sol och sen skulle vi göra oss iordning för vi skulle till Månstorp på kvällen. Jag tog en bild på "dagens outfit" alltså på hur jag såg ut igår som jag tänkte jag skulle lägga upp =)

Idag är de sol och fint med, men de är så jobbigt att bara ligga stilla där i solen de är roligare om man gör något, är på utflykt eller cyklar eller vad som helst bara man slipper ligga i den där solstolen och bara vänta på att man ska bli brun hehe de är lidde drygt. Hur som helst så ska vi ha gäster ikväll så de blir väl ingen sen update idag heller, kan hända att de bara blir dessa som jag gör nu =( men isåfall så hörs vi ju såklart imorron!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback