♥ Sista inlägget för today

Hejsan!
Nu har våra gäster gått och jag är riktigt trött så jag ska bara göra detta lilla inlägget sen ska jag faktiskt ta och sova mig. Tror jag får läsa lite innan jag släcker, har inte gjort de på några dagar. Jag nördar mig på OC spelet jag har i telefonen istället, men de verkar som att jag har klarat de en gång nu, man skulle bara ordna med så dom fick gå på balen och de var ju snabbt avklarat så sen hände de liksom inte mer där. Rätt kass egentligen. Men men.
   Det gick bra med gästerna och pajerna vi hade blev goda och bra, en med köttfärs blandning och en med broccoli och ost!

Godnatt alla så hörs vi imorron!

Pussinuss lovers! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback