♥ Hope and Glory

Har påven en rolie mösse? Hahah han den lilla Ipren liknande killen som dom visar innan Idol börjar ibland och han som gör reklamerna för Dustin Home säger så i en av sina reklamer heheh de är sååå kul att höra verkligen =).

Idag har jag varit väldigt duktig, jag började morgonen med att acceptera ett uppdrag på småbarnsavdelningen imorron här i Bjärred, så nu är de back to work. Men de ska bli kul. Sen åkte jag till Mats på körskolan och gjorde två test, de första hade jag ett fel på och den andra hade jag några mer fel men jag blev godkänd så nu har jag klarat dom första 3 faserna på första försöket =) skit kul D: Sen gick jag en lång runda nere vid havet i snön, de var jätteskönt verkligen.
   Var hemma sen på eftermiddagen och kollade lite på tv sen spelade jag Sims, snacka om att de börjar bli en massa att tänka på + att ladyn är på tjocken igen nu, och Johan är bara "småbarn" still så de kommer bli liv i luckan. Hon Pernilla startade ett företag så att hela Blomdalens befolkning började leva i vårt hus men de gick ju inte så hon fick stänga ner de =( de var lite synd men de gick ju inte att ha de så dom de var.

Sen bestämmde jag mig för att gå en sväng till vid 5 så jag gick en sväng här i Bjärred och sen hem till Ulla och satt där och väntade tills mamma kom. Sen åkte vi alla 3 till affären och jag fick en Start av Ulla =). Nu ikväll har vi kollat lite på tv och nu pratar jag med A. på msn, tänkte höra om han inte kunde telefoniren lite till mig =)?

Ha de så bra =)

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback