Bruce

Hella!
Idag har jag Simsat som  en galning med min lady, de har hänt en massa i hennes life idag kan man säga, hon har kastat ut sin roomie och sen har hon adopterat en unge och hann fylla år, köpt bil, skaffat en barnskötare och  en hemhjälp så hon slipper göra något. Hon ger dom en massa driks hela tiden så dom är helt crazy i henne nu. =)

Åkte till körskolan vid 2 för att göra ett försök på Sluttestet innan jag hade körtid 15.15, och tro de eller ej men jag klarade faktiskt de på första försöket, sen klyddade jag till de så jag var tvungen att göra de en gång till och då klarade jag de också till och med ett mer rätt än första gången. Körningen gick också jättebra, ev Malmö nästa gång =) lite scary faktiskt. De känns som att de börjar låstna lite nu tycker jag. Fick 6nya tider med idag så jag har hela februari med tider nu så snart är de nog klart med detta shitet. Ska bli nice =)

Har omformaterat datorn idag med A. de gick väldans bra, så nu håller den på med en massa uppdateringar och inställningar, sen imorron får vi installera den nya routern också för de hinns nog inte idag, A. ligger redan i sängen och sover medans jag skriver, vet inte ens om han har märkt att jag gör de... han är så söt =)
   Hörde på radion i morse att de var folk som köade till Bruces biljetter någonstans i skåne, tror nästan att de var Malmö, så ringde dom upp en Nisse som visade sig stå längst fram i kön, men han vägrade köpa en biljett till Henrik för priset +500kr, man fick tydligen bara köpa 3biljetter per man, så sa han ja men du är ju bara en, så han bara ja men jag har flickvän också, Henrik: Ja men de är ju bara 2 då hahah han fick ingen biljett, han skulle ner senare då vid 10 när biljetterna släpptes och när dom ringde han halv så var de redan 25pers i kö. Men tänkte ändå är de inte lite för att vara någon kö alls, borde de inte stå flera tusen pers där och vänta?? Liksom?

NU tror jag att de blir lite sova här faktiskt, kanske något mer, vem vet ;)? hihi
Godnatt iallafall så kanske Sofi har trådlöst och sitter och bloggar i köket eller soffan imorron, nice!

Pussisnuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback