I don't need a man

Hellohej!
Nu är de dags för Sofi att gå och lägga sig, har precis kollat lite på Lernias hemsida för att se om de fanns några trevliga kurser man kunde läsa, hittade lite om psykologi, de hade nog varit roligt men vet inte om de passar mig kanske. Men måste komma på något att göra nu snart. 

Har spelat lite Sims2 Nightlife ikväll, min tjej som jag är har gått och blivit lite bög fast tvärt om i en tjej som heter Marissa och sen på henns önskningsmätare så stod det att hon ville förlova sig med henne så jag valde att hon skulle fråga, så visades det en liten film om när hon friar till henne med en stor fin ring, men MArissa säger NEJ och min tjej blir helt förtvivlad, stackaren =(

Nu ska jag sova ska försöka gå upp tidigt imorron så jag inte sover så många timmar, så vi hörs imorron!

Pussinuss lovers! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback