"Jag vill ha den där flickan"

Hello allihopa everybody!
Kunde inte komma in igår på internet, det var bara msn som fungerade, kunde inte ens klicka på något på skärmen =( verkar helt cp ju. Så får skriva lite nu istället =) right?

Jag är hos A. just nu och ska inte leave dom förräns på söndag, vi ska bort allihopa imorron nämligen =) åkte bussen hit, men Ingrid kommer och hämtar mig i Ullas bli på söndag så ska jag köra hem och ev ska vi och hälsa på Annika och se hur det är med henne.
  Funderade innan på hur bodyn fungerade egentligen, för jag satt och kliade mig på axeln när jag hade duschat idag och kom då att tänka på, hur kan vi känna att det kliar och hur kan de försvinna genom att vi bara kliar lite grand? Så fortsatte jag att fundera på hur kroppen fungerade i största allmänhet, tycker de verkar konstigt och inget man kan begripa sig på så de är en himla tur att kroppen vet de och kan sköta de själv =).
Vi har precis dragit lite ögonbryn på mig, första gången jag har pinsettat mig, A. gjorde det men ändå, har tyckt att de verkar göra så ont så jag har bara rakat lite när de har behövts men de verkar som att de är mycket bättre att pinsetta. Sen gjorde han de på sig själv också heheh =)

Nu vet jag inte vad vi ska göra men jag ska inte skriva mer för nu iallafall, kunde berätta att mina Simar som inte ville förlova sig innan har gjort de nu, dom har ingått partnerskap också så dom är så lyckliga så =)

Ha de bra tills vi hörs igen!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback